Przejdź do głównej zawartości

Czy zastanawiasz się nad magią i aniołami?

Wiosna jest porą roku, w czasie której doszukujemy się najróżniejszych znaków, jakie ma wytwarzać nam przyroda. Wypatrujemy bociana, który prawdopodobnie sprowadzić rozradowanie, wsłuchujemy się w środku kukanie kukułki, z wyjątkową energią zabieramy się w środku wiosenne porządki, które z kolei mają wymieść złą energię spośród wszystkich kątów w domu Wiosna owo czary początku. Wiosna to świetna czas aż do podejmowania pierwszych kroków w kierunku magii, zaklęciom, wróżebnym rytuałom. Z jej nadejściem otwiera się poprzednio nami inna rzeczywistość. Jedni aspirować będą niezwykłej zaś szalonej miłości, inni zaś rozglądać się będą zbyt nową pracą, wyjątkowo taką, wewnątrz której wolno poprawiać własną twórczość. Przed laty wsłuchiwano się w środku kukania kukułki, których numer oznaczała na przykład część dzieci do wnętrza rodzinie, innymi słowy była dobrym znakiem na szlag pieniędzy. Natomiast, podczas gdy dziewczyna zobaczyła pierwszego bociana w środku locie, wierzyła, że w tej chwili opuści forma panieński. Dzisiejsze zwyczaje nakazują, tak aby wraz z wiosną pozbyć się niepotrzebnych rzeczy z szaf robiąc miejscowość na ubrania przyszłego partnera. Koniecznie trzeba wykluczyć z domu zeschłe bukiety, potłuczone także popękane naczynia. By wywlec eros warto ponadto poddać się magicznym rytuałom. Oto parę spośród nich:Na drewnie jabłoni wytnij runę miłości. W trakcie jej wykonywania trzeba sobie zwizualizować przyszłego partnera. Ten talizman trzeba wnosić ze sobą wskroś trzy dni. A w nocy wstawić go pod poduszką. Po trzech dniach trzeba fetysz wyrzucić do płynącej wody – rzeki oznacza to potoku.Kup cebulkę kwiatów: hiacyntu, tulipana oznacza to żonkila. Przed włożeniem jej do ziemi wypada u dołu pyta włożyć fragment kartki, na której czerwoną kredką piszemy miano ukochanego. Pielęgnując tudzież podlewając kwiecie, wewnątrz każdym razem trzeba obrazować sobie polski nadchodzący związek.Potrzebne będą dwoje liście. Na jednym z nich piszemy nasze miano, oraz na drugim imię ukochanego. Oba korona drzewa związujemy czerwoną nitką to znaczy wstążką. Codziennie, przez trzy dni, wypada ponad nimi dumać wyobrażając sobie narastające wspólne uczucia. Następnie listowie wypada spalić, a popiół wysypać poniżej drzewem jabłoni. By wciągnąć chłopaka, innymi słowy dziewczynę do pierwszego pocałunku należy na kawałku kartki naszkicować serce. W środku wypisać reputacja obiektu naszych uczuć i odbić zarys ust pomalowanych szminką. Po trzech dniach kartkę spalić ponad czerwoną świeczką zaś popiół rozpryskać spośród wiatrem. Pocałunek będzie ognisty oraz gorący.
Pewnego wieczoru trafiłem aż do domu do wnętrza pobliskim mieście, gdzie miałem wypełnić odczyty na rzecz trzech przyjaciółek. Wszystkie sesje przebiegały niezwykle akuratnie, jakkolwiek wyczułem, iż jedna z dziewczyn w dużej mierze z większym natężeniem pragnie doświadczać swoich zmarłych aniżeli pozostałe. Moje anioły powiedziały mi, że Kate – naprawdę się nazywała – każdego dnia rozmawia ze swoimi aniołami. Poprosiła, ażeby jej się ukazały, jakkolwiek pustka takiego się nie wydarzyło. Bezskutecznie próbowała również nawiązać czucie ze swoją zmarłą matką. Traciła wprzódy wszelką nadzieję również zaczęła kontestować wewnątrz trwanie nieba. – Cieszy nas ogień Kate, niemniej jednak blokuje ją jej własna zniecierpliwienie – przekazały mi anioły. Ujrzałem wtedy, jakże Kate klęczy oraz modli się, powtarzając każdorazowo: „Mamo, zachciej cię, ukaż mi się wreszcie. Chcę się wcisnąć, iż ogół jest spośród tobą wewnątrz porządku”. Powiedziałem o tym Kate, dostarczając jej tym samym dowodu na bycie aniołów (gdyby nie one, nie wiedziałbym tego). Bardzo ją to poruszyło. Zrozumiała, że pieter był jej główną przeszkodą – w rzeczy samej nadzwyczaj się bała, iż wprzódy nigdy negacja logiczna zobaczy swoich bliskich, iż owszem nie mogła nawiązać z nimi kontaktu.Błaganie o pomoc także wróżba spośród nieba negacja logiczna ma najmniejszego sensu – musisz czekać pomocy także wyczekiwać znaków. Gdy zachowujesz otwartość, zwiększasz swoje szanse na przyciągnięcie dobra. Silna tęsknica nie jest oznaką otwartości, ale lęku, skoro towarzyszy jej deficyt wiary w środku owo, iż twoje pragnienia zostaną spełnione.Jak wspomniałem najpierw, aniołom z trudem jest się przekłuć za pomocą trwoga, który sprawia, iż zamykamy swój intencjonalność oraz negacja logiczna potrafimy napocząć się na pomoc. Nauczyłem Kate specjalnej techniki wizualizacyjnej, służącej podnoszeniu własnych wibracji. Anioły przebywają w środku wyższych wibracjach aniżeli my, w takim przypadku najprostszym sposobem na związek się spośród nimi jest podniesienie własnej energii zbytnio pomocą wizualizacji. Pamiętajmy o tym, iż my plus jesteśmy istotami światła. Gdy wyobrażamy sobie, że całe nasze padlina jest wypełnione światłem, dostrajamy się aż do światłości w środku niebie, z przyczyny czemu możemy nawiązać bardziej własny baza z aniołami. Zachęciłem Kate, by wypowiedziała następujące słowa: „Jestem światłem, ty jesteś światłem, my jesteśmy światłem” – kierując je do swoich bliskich i aniołów. Afirmacja ta przypomina, że wszyscy jesteśmy ze sobą połączeni. Po wysłuchaniu moich wskazówek, Kate zamknęła oczy a po trafienie najważniejszy ujrzała swoje anioły. W swoim umyśle ujrzała ponadto duszę swojej matki. Okazało się, że wystarczyło, by zajrzała do swojego wnętrza, żeby mogła pojmować to, czego wypatrywała na zewnątrz. – Teraz rozumiem – zwróciła się do mnie z twarzą zalaną łzami. – Podchodziłam do tego w niesłuszny sposób. Dzięki Kate uświadomiłem sobie, że mogę spośród łatwością odciążyć innym ludziom do wnętrza nawiązywaniu kontaktu z aniołami.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbawienny buddyzm

Śniła mi się tragedia lotnicza, do wnętrza której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem wrak samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony natomiast było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję oraz przeżyłem wstrząs, ponieważ był w ową stronę zademonstrowany głęboko taki tenże sam casus, kto widziałem we śnie. Jak to się mogło wzdrygać się?Śpiąc, macie wjazd do innych wymiarów oraz czasów. Ty zobaczyłeś okoliczność, aż do którego przyczepiony był niezmierny cargo wzruszający, tym samym przejąłeś wymiary uczuć osób biorących do wnętrza poprzednio udział. Dlatego zapamiętałeś pełnia racja wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi i inne klęski żywiołowe w środku chwili, jak wiernie mają miejsce. Gdy ano się perypetie, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój strach opuszcza twoje konkret dodatkowo udaje się z misją ratunkową, by przynieść ulgę tym, którzy umarli, oraz ażeby pocieszyć ocalałych. Budzisz się zmiętoszony, ponieważ nadzwy

Nowa postać w reinkarnacji

Czy ten napis sprawi, że uwierzysz do wnętrza reinkarnację? To zależy, jednak u pewnych historii nie da się odbyć obojętnie. Przykładowo, pies spośród kulawą nogą nie wie, z jakiego powodu niektóre dzieci naprawdę jak najbardziej pamiętają to, co przydarzyło im się do wnętrza "poprzednim wcieleniu". Dowody na trwanie wędrówki dusz napływają spośród różnych części globu. Co ciekawe, wierzy w nią raz za razem więcej Europejczyków.Idea reinkarnacji - wprawdzie kojarzy się zwłaszcza z filozofią Dalekiego Wschodu - znana była też wewnątrz starożytnej Grecji, dokąd do wnętrza "wędrówkę dusz" wierzyli m.in. orficy - czciciele Dionizosa oraz pitagorejczycy. Obecna była także u niektórych chrześcijańskich sekt gnostyckich również do dzień dzisiejszy - nie zważając na, że potępia owo wielu hierarchów - liczny rozmiary Europejczyków uznaje, że "przytomność" po śmierci od nowa wciela się wewnątrz ciało. Według sondaży, wewnątrz reinkarnację wierzy jedna piąta mieszka