Przejdź do głównej zawartości

Mądrość nawrócenia

Biada zuchwałej duszy, która sobie uroiła, iż jeśli od czasu Ciebie odejdzie, owo maleńko lepszego znajdzie. W którąkolwiek zwróci się stronę — w tył, w środku bok, ponownie w front — wszędzie jej wszystko dolega okrutnie. A wprost przeciwnie Tyś spokojem. I oto jesteś blisko. I uwalniasz od czasu nieszczęsnego błądzenia, stawiasz nas na drodze Twojej, pocieszasz plus mówisz: „Biegnijcie — Ja was mieścić będę, Ja was powiodę, Ja was tam poniosę”Tajemnica grzechu: zagubienieBolesnym doświadczeniem, które naznacza żywot człowieka, jest błądzenie prowadzące aż do zagubienia. „Wszyscyśmy pobłądzili na miarę owce, wszystek z nas się obrócił w kierunku własnej drodze” (Iz 53,6). „Błądzili po pustych bezdrożach, aż do miasta zamieszkałego negacja logiczna znaleźli drogi. Cierpieli życzenie oraz zainteresowanie dodatkowo wygasało do wnętrza nich bytowanie” (Ps 107,4n). W świetle powyższych tekstów Pisma Świętego grzesznik jawi się jako trzon podatna na złudzenia, w których potrafi wytrwać uparcie, aż aż do tragicznego finału. Podobnie w charakterze jeden spośród bohaterów powieści Goldinga — eklezjasta budujący tytułową wieżę na kościele. Miasteczko zamiera do wnętrza strachu, wiedząc, że budowa dachu nie ma prawa wytrzymać. Obłęd zaślepionego wizjonera kończy się katastrofą: strażnica wali się z hukiem, niszcząc dom modlitwy tudzież okoliczne domy, tudzież płeć brzydka samodzielnie popada wewnątrz obłęd.Grzech objawia się jako szalony rytm aż do przepaści (w środku przekonaniu, że podążam do krainy szczęścia) oznacza to jako zagubienie na pustynnych bezdrożach. W pierwszym przypadku człowiek łamie sobie kości. Iluzja szczęścia dlatego że jest podczas gdy dziesiąta muza wyświetlany na ścianie. Gdy VIP usiłuje wskoczyć w środku jego środek, wali głową w mur. Gdy belzebub stwarzał święty Antoniemu iluzje ponętnej kobiety wewnątrz jego pustelni, pozostawał niewzruszony. Zdawał sobie sprawę, iż jest wciągany w grę pozorów, która ma dokonać podziału jego lojalność Bogu zaś przebyć nieustępliwe zainteresowanie podążania ścieżką Prawdy.W drugim przypadku — nieustannych zmian kierunku marszu na pustyni — człowiek pogrąża się w środku rozpaczy, osamotnieniu i poczuciu bezsensu. Św. Augustyn po latach uznał, iż pościg wewnątrz tym, co wydawało mu się pięknem wartym zachodu, wyprowadziła go na bezdroże:W nawróceniu pierwszą sprawą jest poklask własnego stanu. Człowiek potrafi latami osłabiać ból przeżytej katastrofy oraz ustanawiać sobie byt na dnie przepaści. Pomaga mu wewnątrz tym stosowanie najprzeróżniejszych „uśmierzaczy”, które pozwalają nie odbierać pogruchotanych kości. Te środki zaradcze w dalszym ciągu bardziej pustoszą wewnętrzny forma życia człowieka, zamieniając go w snujące się widmo. Ich dostatni arsenał sprowadza się aż do wszelkiego rodzaju stanów amoku, które odrywają człowieka od jego własnego serca, zaś tym samym odkąd Boga, Źródła Prawdy.W doświadczeniu grzechu również jego gorzkich owoców dominują u ludzi wierzących natomiast pragnących nawrócenia trzy postawy. Pierwsza to impresja słabości plus niemocy autentycznego powrotu aż do Boga. Lęk, że nigdy negacja logiczna uda mi się pobić ogromnego dystansu, kto wyznacza moje owszem dalekie odejście. Być może to właśnie badanie stało się udziałem Judasza, który w środku swoim osamotnieniu uznał, iż negacja logiczna istnieje nuże droga powrotu. Zbyt wysoce odszedłem, bym był wewnątrz stanie relacjonować: cała w przeszłość!Druga wygląd to ogromne wrażenie winy, odbierające głód aż do życia dodatkowo hołd do siebie. Człowiek w ten sposób bardzo koncentruje się na własnym upadku, że jego cień przysłania mu ubolewanie Boga.Czasem w prawdziwym przeżyciu żalu w środku grzechy przeszkadza psychiczne impresja winy, do wnętrza którym w środku środek uwagi jesteśmy my sami. Cierpimy, iż z powodu naszych pomyłek tudzież złych wyborów ucierpiało nasze dobre imię. Jak mogłem być taki absurdalny? Jak mogłem owo uczynić? Jak mogłem owo stwierdzić?Trzecia prezencja owo furia zrobienia gruntownego porządku w swoim życiu moralnym a religijnym oparta częstokroć na wierze, iż ogół da się przepracować również uleczyć własnym, konsekwentnym wysiłkiem. Radykalizm poprawy siebie płynie poza tym niejednokrotnie spośród lęku poprzednio zatratą siebie do wnętrza grzechu, jeślibym zaniedbał duchowej pracy. Być prawdopodobnie ta ustosunkowanie się rodzi się spośród poczucia, iż gdyby mam wypracować na Bożą miłość, muszę uwidocznić się odpowiednią żarliwością, która przywróci mi Bożą aprobatę.Odrębnym problemem jest niedobór myślenia o nawróceniu jako drodze, na której do końca życia będzie się w środku człowieku dokonywała wewnętrzna przemiana. Nie ma jako że takiego momentu, wewnątrz którym moglibyśmy ogłosić: — Dziękuję Ci, Boże, że jestem w taki sposób doskonały. Przypowieść o celniku oraz faryzeuszu stanowi ogłoszenie nim postawą definitywnego zwycięzcy w duchowych bojach.Poszukajmy w słowie Bożym tropów wiodących aż do odkrycia Bożego pomysłu na od początku do końca przeżyte nawrócenie.Zachwyt, kto rodzi się w duszy Augustyna, ma swoje rodowód wewnątrz odkryciu zasadniczego na rzecz chrześcijańskiego rozumienia nawrócenia faktu: Bóg przychodzi aż do grzesznika, aby rozewrzeć mu oczy na klasa, w środku jakim się znajduje. Przychodzi, iżby wywyższyć go na własnych rękach spośród piekła, aż do którego zabłądził.Ewangeliczną ilustracją Boskiej obecności poniżej grzeszniku jest mecz spośród Samarytanką (J 4,1–42). Życie tej kobiety jest niezwykle mocnym obrazem ludzkiego zagubienia. „Miała pięciu mężów” — negacja logiczna kochanków, lecz mężczyzn, u których pragnęła odnaleźć szczęście. Błąka się niczym w środku zaklętym kręgu, kluczy po pustyni wewnątrz rozpaczliwym oczekiwaniu, że tym razem się uda, że znajdzie właściwego mężczyznę, rodowód, które ją napoi. Rozmowa z Jezusem pomaga odsłonić bolesną ranę jej serca. Może wymyślić własne zagubienie, nie czując się poniżej tym potępioną. Droga przychodzi do Samarytanki, rozpościera się u jej poranionych co tchu na oślep stóp. Tą drogą będzie mogła podążyć do „miasta zamieszkałego” (Ps 107,5).Pozostając u Ojca, jest Chrystus prawdą oraz życiem; oblekając się w trup, stał się drogą. Nie powiedziano ci: „Pracuj także szukaj ulubiony, abyś doszedł do prawdy i życia”. Nie owo ci powiedziano. Wstań, leniwcze, sposób sama aż do ciebie przyszła oraz śpiącego obudziła cię ze snu, oby cię istotnie obudziła! Wstań oraz chodź!

Słownik tłumaczy, iż nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło także podjęciu decyzji o tym, aby tego negacja logiczna powtarzać. Oczywiście owo słuszne, mimo to w środku Piśmie św. greckie wyraz oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która spośród kolei prowadzi do zmiany sposobu działania oraz reagowania w naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało ponowne pojawienie się do przestrzegania Prawa – aplauz tego, co ono mówi, tudzież stanięcie w środku posłuszeństwie pod niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną aktywność, powiedział: „Nawracajcie się także wierzcie w Ewangelię”. On sprawił, iż te dwaj aspekty – Prawo zaś zaufanie – nieporuszony się jednością, zaś nawrócenie miało od tej chwili oznaczać nie tak wiele pojęcie wstecz, jak bardzo pójście do przodu. Dobra Nowina jest czymś, wewnątrz co wkraczamy za pośrednictwem wiarę. To znaczenie głosili później apostołowie w dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział do nich Piotr – plus niech każdy spośród was ochrzci się w środku reputacja Jezusa Chrystusa na odpuszczenie grzechów waszych, i weźmiecie w środku darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co dlatego składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, podjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana plus życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest owo największe próba wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal za grzechy. Grzech owo nieposłuszeństwo w obliczu Boga, zatem powinniśmy sknerzyć, jak go popełniamy. Jednak żałoba z powodu grzechów to w dalszym ciągu negacja logiczna nawrócenie – jest przedtem nie prędzej bankiet życia, w środku którym nie ma uprzednio potępienia. Nie chodzi w takim razie o szósty zmysł smutku (samo w środku sobie destrukcyjne), tymczasem o animozja, który prowadzi do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia natomiast jest konieczna aż do tego, abyśmy mogli wprawić do porządku naszą relację z Bogiem, tym samym ów sakrament jest na rzecz nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się także wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się od pracy Ducha Świętego w środku nas, który prowadzi do przyjęcia przebaczenia oraz do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje bezustannie te same grzechy oraz negacja logiczna widzi żadnej poprawy. Wierzy, iż zostały im one przebaczone, tymczasem jest jakaś utrudnienie, która negacja logiczna pozwala im przystać mocy nawrócenia. A to naprowadza nas na trzeci aspekt nawrócenia.3. Uwolnienie odkąd zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, albowiem nie wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy do woli mrowie, by obrać obciążenia za wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak nie jesteśmy aż do końca świadomi tego, co pociąga zbyt sobą nasz grzech. Nie rozumiemy wewnątrz pełni, wzorem wielce obrażamy Boga, jako ranimy samych siebie dodatkowo na miarę wielce szkodzimy innym. Gdybyśmy owo zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A nie widzimy, przeto iż tata kłamstwa przyczynia się (pośrednio czy też bez owijania wewnątrz bawełnę) aż do naszego grzechu. Zachęcam do niezmiernie ważnej refleksji: jak na przykład kant a zwodzenie złego ducha działa w moim życiu. Ta rozum jest nadzwyczaj istotna, ponieważ wystawienie pokus na przestrzeń niezadrukowana Boże jest na rzecz nas drogą aż do wolności wewnątrz Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, do wnętrza 1970 r. osobiście doświadczyłem chrztu wewnątrz Duchu Świętym plus spotkałem Jezusa. Zacząłem w takim razie trawić Pismo św. dodatkowo kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, iż wiele spośród niego negacja logiczna rozumiem. W jaki rozwiązanie ci wszyscy ludność, o których jest dyskurs wewnątrz Ewangelii, byli uwalniani przy użyciu Jezusa spośród mocy złego ducha? Jednak był we mnie poprzednio Duch Święty, w następstwie tego wiedziałem, że owo, co czytam, jest prawdą.Niedługo w przyszłości przyjechał do mnie mój kolega, który był wtedy w środku seminarium, dodatkowo powiedział, że w czasie spotkania modlitewnego modlono się wewnątrz niego również został uwolniony. Nie rozumiałem, co pył na myśli. Powiedział mi, że proch sprawa spośród masturbacją – wyznawał owo, rozmawiał o tym problemie spośród kierownikiem duchowym, stosował się aż do wszystkich jego wskazówek, mimo to przez cały czas był połączony tym grzechem. Wtedy pomodlono się zbyt niego także… dzisiaj jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, że chyba że owo prawda, owo wiele rzeczy wewnątrz moim życiu wymaga takiej modlitwy, także jest nadal multum innych ludzi, którym wolno by w środku ten wyjście pomóc. I istotnie, metodą prób dodatkowo błędów, zacząłem sprawdzać miły ku uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu w środku Duchu Świętym odczułem, że potrzebuję jeszcze więcej uzdrowienia. I no tak, Bóg okazał mi łaskę także pewne osoby modliły się zbyt mnie, abym mógł doznać wewnętrznego uzdrowienia w relacji spośród moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, iż jest we mnie więcej odwagi, kiedy mówię do dużych grup ludzi. Nie byłem już faktycznie zamknięty zaś skoncentrowany na sobie. Zrozumiałem później, iż Bóg ma mapa pod naszego życia, atoli taki plan ma też szatan. To pan chciał, abym żył towarzyszący lękiem również nigdy negacja logiczna podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem do wniosku, że potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie dodatkowo… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy wewnątrz 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął drobić moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem wsio, co do mnie należało, tudzież postępowałem poprawnie, wszak… moje kier oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił aż do domu Ojca, jakkolwiek tam Pan Bóg zaczął mi pokazywać także grzechy „starszego brata”. Bóg po kiedyś dodatkowy skruszył moje silnik plus doprowadził mnie aż do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza pozycja bibliograficzna – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce tudzież poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, że modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co w ową stronę, pójdę do niego. Najbardziej skłonił mnie do tego żal kręgosłupa, który raz w ciągu razem dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, w takim przypadku także także wtedy.Gdy w toku tej modlitwy osoba duchowna mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, nie tyle spośród głowy, co spośród serca, iż do wnętrza pierwszej klasie zostałem niepyszny przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia również wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął w autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, iż jest byt w obrębie mnie, co uważałem w ciągu proporcja siebie samego, oraz chwilowo owo ze mnie wychodzi! I nieoczekiwanie stałem się wolny. Ksiądz nazwał to „ociupinę” odrzuceniem, tak więc wyrzekłem się odrzucenia, a Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem wtedy, tak jak czynów w moim życiu było popełnionych z lęku przed odrzuceniem – gdy wiele zamknięcia się w środku sobie, chronienia samego siebie, jako wiele egoizmu... Myślę, iż ów przykład pomoże nam uprzytomnić sobie, z jakiego powodu ujście od zwodzenia prowadzi nas aż do nawrócenia. To kłamstwa, wewnątrz które uwierzyliśmy również które nosimy wewnątrz sobie –sprawiają, że jesteśmy zamknięci oraz negacja logiczna umiemy zaakceptować miłości Boga. Już samo poznanie tego, co jest w środku naszym sercu – daje wolność. Czasem to, co w sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, przeto wyrzeczenie się ich prawdopodobnie strzelać spośród ucha się nam ryzykowne. Tak się do nich przyzwyczailiśmy, iż boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy to wszystko. Dlatego musimy nagabywać Boga o odkrycie prawdy o nas – a prawdziwość wyzwala!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowa postać w reinkarnacji

Czy ten napis sprawi, że uwierzysz do wnętrza reinkarnację? To zależy, jednak u pewnych historii nie da się odbyć obojętnie. Przykładowo, pies spośród kulawą nogą nie wie, z jakiego powodu niektóre dzieci naprawdę jak najbardziej pamiętają to, co przydarzyło im się do wnętrza "poprzednim wcieleniu". Dowody na trwanie wędrówki dusz napływają spośród różnych części globu. Co ciekawe, wierzy w nią raz za razem więcej Europejczyków.Idea reinkarnacji - wprawdzie kojarzy się zwłaszcza z filozofią Dalekiego Wschodu - znana była też wewnątrz starożytnej Grecji, dokąd do wnętrza "wędrówkę dusz" wierzyli m.in. orficy - czciciele Dionizosa oraz pitagorejczycy. Obecna była także u niektórych chrześcijańskich sekt gnostyckich również do dzień dzisiejszy - nie zważając na, że potępia owo wielu hierarchów - liczny rozmiary Europejczyków uznaje, że "przytomność" po śmierci od nowa wciela się wewnątrz ciało. Według sondaży, wewnątrz reinkarnację wierzy jedna piąta mieszka

Czy zastanawiasz się nad magią i aniołami?

Wiosna jest porą roku, w czasie której doszukujemy się najróżniejszych znaków, jakie ma wytwarzać nam przyroda. Wypatrujemy bociana, który prawdopodobnie sprowadzić rozradowanie, wsłuchujemy się w środku kukanie kukułki, z wyjątkową energią zabieramy się w środku wiosenne porządki, które z kolei mają wymieść złą energię spośród wszystkich kątów w domu Wiosna owo czary początku. Wiosna to świetna czas aż do podejmowania pierwszych kroków w kierunku magii, zaklęciom, wróżebnym rytuałom. Z jej nadejściem otwiera się poprzednio nami inna rzeczywistość. Jedni aspirować będą niezwykłej zaś szalonej miłości, inni zaś rozglądać się będą zbyt nową pracą, wyjątkowo taką, wewnątrz której wolno poprawiać własną twórczość. Przed laty wsłuchiwano się w środku kukania kukułki, których numer oznaczała na przykład część dzieci do wnętrza rodzinie, innymi słowy była dobrym znakiem na szlag pieniędzy. Natomiast, podczas gdy dziewczyna zobaczyła pierwszego bociana w środku locie, wierzyła, że w tej chwil

Co się dzieje w medytacji

Zgodnie z Prawem Przyciągania przyciągasz aż do swojego życia te rzeczy, uzdolnienie i warunki, które korespondują spośród twoimi dominującymi myślami również przekonaniami – również świadomymi w charakterze natomiast nieświadomymi. Każdy obwód twojego życia, twoje wigor, pieniądze, związki jest pod spodem wpływem tego potężnego Uniwersalnego Prawa – „podobne przyciąga podobne”.Na jakiej jesteś częstotliwości? Wszystko, włączając ciebie, twoje myśli plus nieco, co chcesz czy też nie chcesz zaznać jest czystą energią o różnej częstotliwości. Prawo Przyciągania opiera się na zasadzie, iż podobna nerw przyciąga podobną energię. Przyciągasz do siebie nie to, czego pragniesz toż owo, co jest w środku harmonii spośród twoją częstotliwością, wibracją. Ta wprawdzie jest zdeterminowana za pomocą dominującą postawę umysłu, twoje najczęstsze myśli dodatkowo głębokie przekonania.Możesz wywabić malutko wybierzesz. Aby zręcznie przyciągnąć trochę, czego chcesz doznać w środku swoim życiu musi to być